Ferihakrc ben silvernurse aldım , xl olanını. Bir silverettede vardı xl birde silvernursede. Patentli bir marka uzun araştırmalarım sonucu karar verdim. Ancak bütün gümüş kapaklar için çok küçük diyorlardı bende o yüzden xl aldım o bile küçük geldi gözüme iyiki xl almışım o zaman dedim yanlış gönderdiler zannettim. Bilgi almak için firmayı aradığımdada çok ilgiliydiler. Henüz kullanmadım hamileyim ama umarım memnun kalırım