Safie ay yok yürümekle alakalı değil ben izmirde yaşıyorum malum sıcak ne zaman sıcakta yürüsem balon gibi oluyodu sıcaktan ve tuzdan oluyomuş uyurken ayagının altına 2 yastık koy sabaha kardar dursun en kolay yontem o ben sudada tuttum masaj da yaptırdım bi yastık koymak geçirdi suyuda hazır al ve dolaptan iç ben ılık içemiyorum hiç şimdi 20 ltlik damacanayı 1 haftada bitiriyorum valla