_mucizem_ Gonulidil ben yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim canım. Üzme kendini sütün kesilir. Antibiyotik tedavisi başlanmıştır toparlar bebiş korkma
gamzecansel Gonulidil kaç haftalık doğum yaptınız ve normal doğum mu oldu. çok geçmiş olsun. Allâhım tez zamanda şifasını versin bebeğinizin
Gizemli91 Gonulidil benim arkadaşında öle oldu hemen iyileşti içini ferah tut.çok mu ağır geçirmiştim ki nasıl geçti :(
Gonulidil Gizemli91 aslında sadece akıntım oluyodu doktora her gittiğimde söylüyodum umursamadı bi antibiyotik verseydi şimdi bunları yaşamayacaktık
Assenaa _mucizem_ bende de var ama ben iğne kullandım 10 tane haftaya da doğuma alcak doktorum şuan da biteral hap verdi her ihtimale karşı bebeği de tedavi eder mi bunlar ? idrar kültürü yapmıştı birde temiz çıktı ama
Fatma8988 _mucizem_ idrar kan testlerinde her sey normalse yoktur değil mi enfeksiyon.. Akıntı hepimizde vardır bence
Gonulidil ipeginannesi değişiyordu bi hafta su gibi bi hafta sarılı yeşilli koyu kıvamlı hep değişkendi akıntım
Esra-89 Ben hamileliğimin başından beri geçiriyorum antiviyotik içtim fitil kullandım kaç defa umarım bebeğime sıkıntı olmaz okuyunca korktum rabbim şifa versin
Nesslihan Bu arada doğumdan hemen sonra mı fark ettiler yoksa daha sonra mı postlarınızdan pek anlamadım da
Gonulidil Nesslihan tam taburcu olurken 2. Gün don çıkış kontrollerini ysparken kalp atım hızı yavaşladı
Esra-89 Gonulidil hiç ilaç antibiyotik fitil kullanmadınız mı tedavi edilmediği için mi bulaşmış acaba
Nesslihan Gonulidil ya kıyamam Kuzum benim😔 Allah’ım yardımcısı olsun inşallah 🤲 Benimde enfeksiyonum var bende çok korkuyorum bebeğe geçer diye 😔