sdtdmrkn MErhaba bayanlar Yüzümün tonu koyulasti ve bazı bölgelerinde lekelenmeler oluşmaya başladi. Sanırım bu olan bir şeymiş bazı bayanlarda . Böyle bir durumla karşılaşıp herhangi bir ürün kullanan var mı ? Memnun kaldıysa paylaşabilir mi siniz ?
Semam sdtdmrkn Bendede oldu herhangi bir urun kullanmadım ama 1 haftadır felan var alnımda belli bir bölge gözlerimin alt kısımında hafif lekeler şeklinde kimisi doğum esnasında veya sonrasında saçınla yüzünü silersen geçer diyolar 🤔 Bakacam ne kadar dogru 2 gun sonra doğum yapicam 🤭
kbrMEVA sdtdmrkn ben 6+5 günlük hamileyim benimde burnumun üstünde çıkmaya başladı kızıma hamileyken hiç böle olmamıştı çogalir mi acaba yoksa böyle mi kalır
Gaazell sdtdmrkn bebişiniz kız mı acaba genelde kız annelerinde görülür. Ablamda da çok vardı doktordan krem isteyin mutlaka sürün yoksa doğumdan sonra geçmiyor.
Sehide_bzkrt21 Günrşten değil canım eğer bebeğin erkekse cok normal bende 37+1 oldum normalde beyaz temliyim tenim koyulaştı ve bebeğim erkek oldugu için erkek benek isiyle gelir diyolardı öyle de oldu
Eddaliko Sehide_bzkrt21 isiyle gelmesi ne demek canım🥳benimde oglum olucak bende de lekelenme oldu yüzümde
Fatma8988 Sehide_bzkrt21 gercektrn öyle kahverengi benlerim kapkara oldu. Yeni yeni ben çıkıyor heryerimde😬 gözlerimin altında güneş lekesi gibi lekeler 36 dan sonra cıktı halbuki hep evdeyim😱
Sehide_bzkrt21 Eddaliko Bi anlamı yokta canım hani öyle diyolar komsudan duymustum doğumdan cıkınca o terinle ve saçını yüzüne sürersen geçer demişti tabi ne kadar doğru bilmiyorum
Atabebek kbrMEVA benimde vücümda yüzümde sivilce cıkmaya basladı kız çocugumda hiç böyle olmamıştım daha çok güzelleşmiştim ama suan değişik hamileliğim
Semam sdtdmrkn Geciyo kizlar doğumda yada doğum sonrası silebilirsiniz benim doğumda aklima gelmedi ama odada sildik geçti leke felan kalmadı 🤗🤗
Zynp01 sdtdmrkn tamam güneşte değilsiniz ama ofise giderken dışarı çıkıyorsunuz ya da balkonda oturuyorsunuz
Sevgiarf Ben madecassol krem kullandım hamileliğimin ilk başından beri çok şükür hiç lekem olmadı inşallah da olmaz
Gul_dem92 Sevgiarf canım haftanın iki günü gece sürün diyorlar bepanthol le karıştırıp sende öyle mi yaptın. Ben son ayimdayim artık bir aydir lekelerimle yaşıyorum çok sinir bozucu makyaj bile kapatmiyor o derece . Evde bulunsun diye doktora yeni yazdırdım kremi kullanırım diye . Doğum sancısı olayında ter silme mevzusunu denim öyle mi yapim dedim . doktor geçer dedi böyle kalmaz.
Gulbeste Sevgiarf madecasdole izin var mı? Ben solenta pregna kullanıyorum zaten çilli bir yapım var sahada atmasın diye
Nilllll sdtdmrkn benim de çevrem de hep solante pregna kullananlar vardı canım doktoruma sorup ben de onu kullanacağım içerisinde paraben felan yok zaten hamileler için uygun buna d bakabilirsin fiyat olarak yüksek ama 9 ay yeter yani büyük boy 😍
Swyhan46 Nilllll o krem bana da kullan dedi doktor eczanede sordum güneş koruyucu imiş zaten güneş koruyucu var bende lekeye güneş koruyucu fayda etmez
Nilllll Zynp01 normalde ben de avene kullanıyorum canım ama bu hamilelere daha uygunmuş sanırım daha almadım 😍