gulizaraltun çok özür dilerim ama bunu söyleyenler kendi başlarına gelse kaldıramayacak insanlar. Yani 29 da hamile kalsalar psikolojik olarak çökerlermiş heralde. 😑 Başa gelmek tabirimi lütfen yanlış anlama bence anne olmak çok özel bir şey ve zaten fiziksel ve zihnen hazır olmasan zaten anne olma şansın olmazdı. Bu insanların sana yorum yapmasını engelleyemezsin ama tebessüm edip geçebilirsin. Ne açıklama ne bir cevap haketmiyorlar. Afedersin ama ne yaşarsan yaşa başına ne gelirse gelsin anne baban bile seni sen kadar düşünemez. İnsanoğluyuz hepimizin imtihanı, günahı, sevabı ayrı. Eğer sen bu durumdan memnunsan lütfen seni mutlu eden taraflarını düşün ve olumsuz yorumlara yer verme kafanda. Sen kendi hayatından meshulsün her gününü en iyi şekilde geçirirsin ve git gide muyluluğun artar inşallah 💚