gulizaraltun ah kardeşim ah,salla hepsini.evlenmis olmak için evlenilmez.kader kısmet bazı şeyler.ayrica kimse evlenmek zorunda da değil.sen daha gençsin ayrıca.bak ben 37 yaşında evlendim ilk bebeğimi doğurdum,şimdi ikinci gelecek inşallah.takilma ver cevabını gitsin.nereye ne yetiştirme peşinde bunlar.evet genç anne olmayı ben de isterdim ama bazı şeyler elinde olmuyor işte 🌸