Arkadaşlar merhaba, 40+5 de cuma günü doğumun gerçekleşecek, plasenta yaşlanmaya başladığı için. Bebeğimin suan kilosu 3.300 gr. Ve kanalda. Ama benim suyum gelmedi, düzenli sancım olmadığı için biz başlatacağız.
Önce suni sancı verilecek, açılmam olmaz ise sezaryen olacağım. Bu durumu yaşayan var mı, bebeğim suni ile gelir mi, çok merak ediyorum. Siz böyle bir durum yaşadıysanız nasıl sonuçlandı?