Senemgltkn canm benm öncede 2 cm, gittiğim gün de 3 cm açıklığım vardı ama ne nişan ne su ne sancı hiç bşyim yoktu. Sabah 10da serum takıldı. Çok yavaş şekilde sancı başladı. Zaten doktor duruma bakarak serumu bazen kapatıyo bazen açıyo. Rahim açılmasını hızlandırmak için aralıklarla 3 tane iğne yaptılar. Plates topunda çok zıpladım sürekli yürüdüm eğildim her sancıda çömeldim ebeyle hareketler yaptım derken 10cm olunca doğumhaneye aldılar ve sağlıkla doğdu şükür. Korkma stres yapma sakın. Suni sancı korkulacak bşy değil çünkü kimisi çok şiddetli filan diyo öyle değil doktor ayarlıyo onu.