Nur-- tam 40+6’da suni ile başlamak üzere bende hastaneye yatış yaptım canım. Ama benim bebeğimin suyu sınıra yaklaşmıştı mecbur kalmıştım. Benim tecrübem kötü oldu anlatıp sizin moralinizi bozmak istemem sonuçta sezeryan oldum. Bence sorun yoksa biraz daha bekleyin derim. Bence sancılarınız gelecektir. Kolaylıklar Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız. Doktorunuzun dediklerini ihmal etmeyin tabi 🙂