Benim de açlık 77, hamilelik şekerim 223 çıkmıştı sağlık ocağındaki yüklemede. Bugün kendi doktoruma gittim, beni dahiliyeye yönlendirdi. 75 mgr şeker yüklemesi oldu. Değerlerim normal çıktı. Açlık 83, yüklemeden sonra İlk saat 113 çıktı.180'in üstü kritik dedi dr. 2. Saat ise 150 çıktı. 155'in üstü kritikmiş, şekerimin olmadığını söyledi ve rahatladım 😌