ebruaren Kızlar bugun 50ml şeker yüklemesi yaptırdım.açlık şekerim 69,yükleme sonrası şekerim 222☹ çıktı.var mı benım durumumda olan?neler yaptınız nasılsınız su an ?🙄
Sara ebruaren bendede cikti hatta bende insulin hormonu cok yuksek cikti.Diyete baslamalisin canim mutlaka.Mesela;pilav,sekerli butun herseyden,qazli tatli icecekler den hayatindan cikarmalisin
Meltem19 ebruaren olmazmı diyet yapıcaksın dedı doktorum doguma kadar diyetısyene yonlendırdı diyetle düzene giriyo çok gecmiş olsun
HappyMotherbaby ebruaren canım hiç korkma bende yükleme öncesi düşüktü yükleme sonrası 193 çıktı dahiliye uzmanına yönlendirdi sonra diyetisyen derken parmaktan ölçüm yapıyorum şükürler olsun tokluk hergün düştü şuan 95 leri gördüm diyebilirim kontrol altında tutuyorum hergün ölçüm yaparak yememe de dikkat ediyorum tam buğday ekmek yiyorum kesinlikle ve de yürüyüş +su 👍
Heather ebruaren doktorunuz be dedi peki öyle çıkınca? Benim sonuçlar belli değil daha bilmiyorum yani ama merak ettim dr ne dedi.
ebruaren Heather once dahılıyeye yonlendırdı.dahılıye de kan olcum cıhazı aldırdı her gun olcum yapmam için.dahılıye de dıyetısyene yonlendırdı.
ebruaren Sara normalde şekerle aram yoktur fakat hamılelıkte hep sekerlı seyler yıyesım geldı😔artık dıkkat etmek zorundayım haklısn.pekı kuru kayısı incir ve muz gıbı meyveler de yasak oluyor mu dıyette canım?
Hacce4 Benimdeçıkmıştı diyetisyen kontrolunde diyet yaptım şekerim düştü .endokrin diyetisyen ve kadın doğum üçlüsü arasında bitirdim dokuz ayı şükür sağlıklı doğdu☺
ebruaren Hacce4 çok sukur sevındım adınıza🙏🏼Darısı basıma🙏🏼 Nasıl gectı pekı surec zor mu? Kıloyu etkılıyor mu?
Sara ebruaren Bende gebelikde fazla kacirdim sekeri .Bana gunde birtAne muz ve kuru meyvelerden cok olmamak sartiyla izin verdi.Yanı herseye dıkkat etmelıyım.Allah hepımızın yardımcısı olsun
Meltem19 ebruaren yani biraz zorluyor yalan soyleyemıycem benm aclık 99 tokluk 197di . Bir aydır yapıorum kacamaklarım oldu tatlı hiç sevmiyodum ama ağlayacak duruma geldıgım oldu😂😂kacamaklar oluyor ama mesela haftada bir dondurma yada ufak porsıyon sutlu tatlılar gibi .diyetisyene yonlendırıldınız mi
ebruaren Meltem19 evet yarına randevum var ☹Pekı kılonuzu nasıl etkıledı bu durum ? Surecte kılo artısınız nasıldı?dıyetle ne durumdasınız?
KubraatMacit Benim normalde yükleme yapmadan şekerim 145 di o yüzden kesin başlarım ilaca dedim hep baktırdık ama hamileyken şeker yüklemesi yapyaptırdıgıö halde 118 di benim kide ilginç olanı 🙄😳
Meltem19 ebruaren 29 haftadayım 6 kılo aldım ne ben ne bebegım cok kılo almadık son 1 ayda kılo almadm diyet yaptgm için .sizde kılo alımı fazlamı oldu
ebruaren Ceylanyusuf evet canım ıstege baglı.doktorum ıstedı ben de son haftaya kdr bekledım karar veremedım bugun yaptırdım
Sara ebruaren 30 haftamdayım canım.Ben hıc seker yuklemesı yapmıycakdım tesadüf seklınde sekerım oldugu bılındı.Erken dogum rıskım vardı hastanede yatdım orda tahliller yaptım oyle bıldım sekerım varmıs (((Sımdıde evde uzanıyorum hemde sekerli yıyeceklerden uzak duruyorum.Sen kacıncı haftadasın?
ebruaren Sara 27.haftamdayım canım.ınsallah her sey yolunda gıder kavusuruz bebişlerimize saglıkla 🙏🏼
SengulEkremzl Benimde 160 cikti tekrardan bi test yaptilar yarn sonuclari cikacak ve diyetiste yonlendirdi doktorum