Smgyy Kızlar 16+2 yim 13 te erkek olduğunu öğrendim 1 ay sonra gel dedi pazartesi gidicem inşallah ama korkum var iyi mi bebeğim diye benim gibi düşünen var mı acaba yada evham mı yapıyorum
Bayanpanik Smgyy 13 haftaligim ama ben de her gün merak ediyorum bebeğim iyi mi diye günler geçmek bilmiyr
Bayanpanik Smgyy amin inşallah😊 siz benden tecrubelisiniz su an var mi hissettiğiniz bir şey vücudunuzda bi belirti falan
Smgyy Bayanpanik ara sıra karnımda kısım kısım karıncalaşma kelebek çırpması oluyor bebek hareketi herhalde ama bende pek anlamıyorum 🤭