Edizinannesii Yasanixxxx 16+6 dayım ama bende aralık annesiyim 🥰 10+6 da gittim erkek gibi dedi 13. haftada 2 li tarama için gittim pipisi var gibi dedi 😂😂😂 ama net olarak diğer kontrole dedi şimdi perşembeyi bekliyorum büyük bi merakla bazen değişebiliyormuş 🤷♀️🤷♀️
Duygu4444 Bize 12-13 haftalıklarda %80 tahmin yaptı ama ondan sonra daha gitmedik😍 folikasitten sonra herhangi vitamine başladınız mı biz başlamadık sorun olur mu acaba☺️
Eemmyy Duygu4444 ben folik asit hiç kullanmadım. 12.haftaya kadar D witamini kullandım, Şu An 15+3 haftalık olduk Kalsiyum we D witamini içeren efervesan tablet kullanıyorum. Ama 3-4 gündür içmiyorum midemi bulandırıyor we ağrı yapıyor 😒
Glsmckmk Duygu4444 12 haftalıkken folik asiti doktorum bırakmamı söyledi 17 haftada kontrolüm var doktorum Demir için test yapacağını ve ilaç vereceğini söyledi şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum
Mrvemre2106 Eemmyy bizde 15+4 olduk bugün cuma randevum var inşallah kız gibi demişti ama değişir mi bilmem biraz daha netleşmiş olur sanırım bu Cuma bende multivitamin ve D vitamini damlası kullanıyorum
gzll 14+2 olduk bizde 2 hafta önce kıza benzetti ama net değil dedi 17. haftada randevum var inş. belli olur
Eemmyy Mrvemre2106 yaa ne güzel bizden 1 gün büyüksünüz☺️ Bizde haftaya Cuma gitçez öğreniriz inşallah 🥰
Yasanixxxx Bende 14+4 suan bizede kıza benziyor dedi 16. Haftada kontrole gidecegim insallah belli olur 🥰