Sedada- Aysnr1230 şu anda alıyolar canım ama benim gittiğim doktorun muayenesi ücretli 150 TL alıyo eğer o doktora randevu bulursan tavsiye ederim ☺️
Sedada- Aysnr1230 Canım bir de seni yanlış yönlendirmek istemem belki yeni gebe randevusu almıyor olabilirler Eğer bir tanıdık bulabilirsen orada çok kolay randevu alabilirsin
Gldn18 Aysnr1230 Cebeci Ankara tıp a da almıyorlardı tanıdık hemşire var kadın doğumda sağolsun o yardımcı oldu . Covid nedeni ile yeni gebe çok almıyorlar .