Arkadaşlar şehir hastanesindeki bölüm zekai Tahir Burak’ın bölümü ve doktorları inanılmaz iyidir ilk doğumunu orada yapmıştım fakat kuzenim Şehir hastanesi nde Pandemiden dolayı şu anda şehir hastanesini çok önermiyorlar çünkü covidli gebe çok fazlaymış Ama doktor soracak olursanız bütün doktorları mükemmel bir defa hepsi alanında uzman