Ellosluk Belemir123 çok memnunum,ilgili, güler yüzlü, sorularını cevaplıyor,herşeyi detaylı anlatır,aklına takılanı da evde cep numarası var mutlaka cevaplıyor,32+5deyim
Ellosluk Belemir123 bence normal doğum yanlısı ve tedbirli biri hemen sezaryene gidecek bir görüşü yok
Ellosluk Belemir123 detayları güzel takip ediyor ben astım hastasıyım mesela o doktorumunda görüşünü istiyoe ilaçlarımı takip ediyor işinde tedbirli bir tavrı var gibi görüyorum hoşuma gitti