deletedmom04 Ebi merhaba bebeğin kalp hastalığını detaylı ultrasonda mı öğrendin? Bir daha kontrol ettirsin mı yoksa doğum sonrasına mı kaldı? Geçmiş olsun arkadaşım Allah sifa versin
Ebi deletedmom04 meraba detaylı ultrasonda bi böbreğinde genişleme var kontrol edilcek denildi devlet hastanesinde önemli bişey değil denildi benim içine kurt düştü güzel bakamadıklarını düşündüm özel hast.d.u yaptırdım doktor böbreğine bakmadı bile kalbinden akciğere giden damarı tıkalı doktorunuz fark etmedi mi diye sordu sadece büyüme var dedi dedim neyse geri kontrolde olduğum devlet hast. Gittim bunu göremediniz mi böyle bi rahatsızlığı varmış dedim bana sadece pozisyondan dolayı görülmemiştir diye saçma bi açıklama yaptılar kurula soktular doktorlar çok güzel vaka diye denek muamelesi yaptılar aaa aldırmıycak mısın falan dediler tabii aldırmıycam dedim doktor bebeğinizin ameliyatını burda yapamayız riskli bi ameliyat biyere de sevk yapamayız dedi yani ortada bıraktılar bizi sonra iyi bi hast.araştırdık hacettepe falan almadı bizi sonra tanıdık vasıtasıyla ankara tıp kabul etti doktor korkulcak bişey yok kontrol altında tutcaz 7 aylık olunca ameliyat yapcaz en çok yaptığımız ameliyatlardan bu ameliyat merak etmeyin diye rahatlattılar bizi saolsunlar şimdi iki ay kaldı doğuma kontrol altındayız sürekli bakalım güzel olcak inşallah Allahın izniyle 😊
Gzd Ebi bende var bundan cnm, çok kullanışlı tavsiye ederim. İkili olması büyük kolaylık sağlıyo. Ben fazla süt geliyo diye emzirmeden önce sağıyorum, dışarı çıkarkende sağıp biberona koyuyorum. Hastane dışındada işine çok yarıcaktır
deletedmom04 Ebi iyi bari ankara tıp içimi rahatlattı. Allah can gönülden şifa versin sapasağlam olsun evlâdın. Tekrar geçmiş olsun canım.
Nur_sen Ebi canım gorumcem kullanmıştı çok memnundu. Allah nasip ederse doğum zamanı alicam bende kullanılan. En acısız göğüs pompası buymus.
Ebi deletedmom04 Allah razı olsun canım cuma günü hürmetine Rabbim dunı kabul etsin inşallah çok saol 😊