Ebi https://m.n11.com/lansinoh-2n1-electric-breast-pumpelktgogus-pomp-P148153989?cid=604001&gclid=EAIaIQobChMI-piVo-_G2gIVx1QYCh3AvQlZEAQYASABEgLvOvD_BwE&gclsrc=aw.ds Bayanlar sizce bu güzel midir kullananlar fikirlerini yazabilir mi acaba?
Esrelf Ebi ben kısa sürede olsa kullandım. Çok iyi. göğsünü ağrıtmadan iyi bir şekilde sağım yapıyor.
1PrensAnnesi Ebi lansinohun manuel olanını kullandım 2 seviyeli çekiyo çok çok memnun kaldım eminim buda harikadır💕
Gzd Ebi bende var bundan cnm, çok kullanışlı tavsiye ederim. İkili olması büyük kolaylık sağlıyo. Ben fazla süt geliyo diye emzirmeden önce sağıyorum, dışarı çıkarkende sağıp biberona koyuyorum. Hastane dışındada işine çok yarıcaktır
tazeanneyasemin Elektriklinin motoru var bende yengem verdi ama pompasi bineronu falan yok nerden bulabilirim kizlarr
Brktugce tazeanneyasemin canım banada ablam verdi biberonu falan yoktu buyuk eczanelerde satılıyor ordan bakabilirsin yada n11 de faln satılıyor eksikleri
Ebi Halimeucm benim bebeğim rahatsız olarak doğcak kalp problemi var hastanede kalma durumu var canım tekliyle vakit kaybı yaşamak istemedim ikili aynı anda çeker diye düşündüm yoksa bende tekli düşünebilirdim emzircez sonuçta evde pek ihtiyaç kalmaz bu makineye
BesteCanerKutluzolu Ebi canım o zaman hastane tipi göğüs pompası kiralamayı da düşünebilirsin bu evde kullandıklarımızın hiç biri onlar kadar güçlü çekmiyor çünkü. İstersen bi doktorla da görüş
deletedmom04 Ebi merhaba bebeğin kalp hastalığını detaylı ultrasonda mı öğrendin? Bir daha kontrol ettirsin mı yoksa doğum sonrasına mı kaldı? Geçmiş olsun arkadaşım Allah sifa versin
Ebi BesteCanerKutluzolu onlarada baktım çok pahalılar canım kiralamak da hoşuma gitmiyo bunlar pratik olur diye düşündüm