Demir ilacı bu. Ben akşam bir sabah bir kullanıyorum aç alıyorum ve kesinlikle 2 saat boyunca süt ve ürünlerini kullanmıyorum. Bir şikayetim olmadı bence psikolojik olabilir sizin. Neden gece içtiğiniz ilaç gündüz mide bulantısı yapsın ki çoktan kana karışmış oluyor zaten 🤔