witharzu Fatma4185 tam olarak anne yanı değil, yani asansörlü değil. İsterseniz bir tarafını komple çıkarıp yatağınızla birleştirebilirsiniz. İkea beşik diye aratabilirsiniz, hem ham ahşap olanı hemde beyaz olanı da var
Ayyse34 witharzu günaydın kızlar peki bu ikea beşik kullanışlı mı bende almayı düşünüyorum odama sallanmadıpı için şüphede kaldım
witharzu Ayyse34 ben sallama taraftarı olmadığım için almayı düşünüyorum onun dışında kullanışlı bir beşik
Burcum34 witharzu ben mağazda gördüm 60120dar ve küçük cocuk ondan atlayablirmiş bence 70130 daha geniş ve derin sonrası içinde kullanılır