Merhaba arkadaşlar 🌸 ikea beşiği almak istiyorum fakat bazı yerde yorumlar görüyorum en fazla 1,5 yaşına kadar yatabilir diye. Fakat çoğu beşik firmaları bunlara Heyner de dahil 4 yaşına kadar çok rahat kullanabilirsiniz diyorlar 60×120cm için. Kullanıp gerçek yorum yapabilecek olan var mı acaba ? En çok beşik konusunda kararsız kaldım netleştirmek istiyoruz artık hayırlısı ile..