Ben de özele gidiyorum ve şaka gibi sadece 1 dakika baktı bu nasıl detaylı dedim bulunduğum şehirdeki bütün hastahaneleri aradım ve hepsi 10 dakika sürüyor burayı da önceden aramıştım 10 15 dakika sürüyor dediler 1 dakika sürünce şok oldum resmen ne Cd ne resim hiçbir şey vermediler önümde ekran falan da yoktu hiçbir şey de görmedim maalesef hiç içime sinmedi inşallah Bi sıkıntı çıkmaz çocuğumda küçük bir şehirde yaşamak çok sıkıntılı gerçekten