Minikpapatyam Uzm-Nurse 7günde geldi benimki inşallah Allah tüm çocuk sahiplerine hayırlı sağlıklı evlat versin 🙏
acemiii Minikpapatyam Heh canım çok sevindim darısı tüm bekleyen bizlere..Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
acemiii Uzm-Nurse inş bişey yoktur ben unuttum o konuyu sağlıkla alıcaz kucağımıza bebişlerimizi inşallahhhhhhh
annesininkelegi Minikpapatyam maşşllhh herkesin evladı saglıkla gelsin insallh🤲🏻💞 fiyat nedir nifty testi için
Deletedmom302 benimde pazartesi günü ikili tarama sonucum yüksek çıktı down olma ihtimali yüksek amniyosentez yapalım dedi kabul etmedim bugün fetal dna için kan verdim fiyatı yüksek ama bu stresle 5 ay daha geçiremeyecektim .inşallah güzel sonuçlar alırım
Minikpapatyam Deletedmom302 benim karşıma çok iyi birini çıkardı ve dha uyguna yaptrabildik şükür iyi çıktı
Deletedmom302 Minikpapatyam 3000 tl verdik biz .fiyat olarak yüksek ama paraya değer yeter ki sonuç güzel gelsin.sizin sonucunuz ra hayırlı olsun 😊size nasıl bir risk vermişlerdi
Merhaba18 Uzm-Nurse desene bende seni bekliyordum hadi gözün Aydın! Çok sevindim cinsiyet belli oldumu?
Uzm-Nurse Merhaba18 yavrum unuttum çok haklısın vallahi kusuruma bakma Cuma akşam belli oldu 🙏🏻 Kızımız olucak Allah izin verirse ☺️☺️
mrvky34 Muzeyyenn enseye buruna kalbe ve daha bircok seye bakiyorlar. Ultrasonda bu degerler sikintiliysa dr amniyosentez diyor. Ama ultrason bulgulari normalse baska test oneriyor. Isinin ehli proflar ultrasonda pek yanilmiyor