mrvky34 Minikpapatyam ben hemen 12. Haftada detayli usgye girdim. Profesordu. Bana 4lu testi bekle tekrar detayliya gir dedi. 4lu test daha iyi geldi. 22. Haftada detayli usgde bi sorun cikmadi. Beni rahatlatti sgaolsun. Su an bekliyorum
Nese_krc Minikpapatyam ultrason sonucumun normal olması önemliydi. Hic aklıma kötü bisey olabileceği gelmedi nedense. Çok rahat bir hamilelik geçirdim hem fiziken hem mental olarak. Kötüyü düşünmeyin rahat olun ve gerekeni yapın 🐣🐣🌈🌈
Minikpapatyam Nese_krc nr mutlu size bnde biyandan hayır gayet iyi diyorum bazen ya oylyse korku kaldı içimde
momteacher Minikpapatyam Minikpapatyam Rabbim inşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip eder canım🙏🏻 Bol bol dua et
acemiii Minikpapatyam merhaba benim de plasentadaki hormon yüksekmiş dörtlü test dedi canım çok sıkkın…
Minikpapatyam acemiii bugun nifty test yptrdım başka uzman doktor A gittim gayet iyi dedi ama aklında klmsn dedi içim dha rahat on Gün sonra inş sonucum çıkıcak ve çok küçük bi olasılık içini rahat tut
acemiii Minikpapatyam sonuçlardan haberdar et bizi de olur mu…Bana da için rahat etsin isterseniz yaptırın dendi.Gerek yok diyen doktorlar da oldu…Kararsızım
Minikpapatyam acemiii 9 gün sonra sonuç gelicek hayırlısıyla ama sadece aklımızdan çıksın diye yaptırıyoruz inş sznde gayet iyidr
acemiii Minikpapatyam Heh canım çok sevindim darısı tüm bekleyen bizlere..Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
annesininkelegi Minikpapatyam maşşllhh herkesin evladı saglıkla gelsin insallh🤲🏻💞 fiyat nedir nifty testi için
Minikpapatyam Uzm-Nurse 7günde geldi benimki inşallah Allah tüm çocuk sahiplerine hayırlı sağlıklı evlat versin 🙏
acemiii Uzm-Nurse inş bişey yoktur ben unuttum o konuyu sağlıkla alıcaz kucağımıza bebişlerimizi inşallahhhhhhh