nimesay94 merhaba canim benim ilk gebeligim kimyasal olmustu degerlerim cok dusuktu kanama olmustum oyle bitmisti simdi hamileyim kan degerim 32 cikmisti folik asit kullandim 1 hafta boyunca yükselmisti suan 22+1 haftaligim 3. Aya kadar zaten folik asit aliyosun ondan sonra zaten degistiriyo olaclarini doktor eger hamile kaldiginda degerin dusuk cikarsa folik asit takviyesi al canım etkisi çok en kisa zamnda hamiş olmaya devam 😍