Canım bende iki kez yaşadım c.tesi günü kanamam oldu:( betahcg 55 çıkmıştı 7 gun gecikmeyle ama nasip değilmiş. Ne yapılırsa yapılsın sağlıklı bir gebelik değilse iğneler de ilaçlarda tutunmasına yardımcı olamıyor. Vücut atmak istiyor sağlıklı olmadığı için.:(