Mervkfs canim benim sana tavsiyem kilona su andan itibaren dikkat et. Bugun daha yeni doktor kontrolunden geldim ve doktorum bebegimin kilolu oldugunu soylemisti bugun yine kilosunda bir artis olmus ve ben neden kaynaklanabilecegini sordum. Doktorum anne ve babanin dogum kilolariyla da alakali olabilecegini soyledi fakat bizde tutmadi cunku esimde bende bebegimin su an ki kilosundan daha az kiloda dogmusuz. Doktor diger bir nedeninde annenin gebelikte aldigi kilo olabilecegini soyledi. ben su ana kadar 25 kilo aldim (36+2) fakat bebegimin erken dogma ve sezeryan ihtimali var. Ayrica kilolu bebeklerde anneden kaynakli seker cikabiliyormus. Bugun bunlari ogrendigimde kendimi gercekten kotu hissettim bebegime zarar verdigimi dusunerek. Benim yaptigim gibi hamileliginin arkasina siginip sakin cok yeme istahin acilsa bile dikkat et. Kendin ve bebegin icin 🙏🏻