Elifffnaz seydaau yok. Bir hafta birini bir hafta diğerini o şekilde kullandım. Özellikle çatlak oluşmadan önce kullanılması lazım
Twinksmom Akty0753 31 de 6 çizikle uyandım devam ediyor çünkü canım acıyor ve kaşıma hissi var 8 den beri her şeyi kullandım
seydaau Elifffnaz tamam canım☺️ Bu karında kaşıntıdan şikayet etmiş bir sürü kişi herkeste olmuyordur değil mi kaşıntı belki bende olmaz😅 ben zaten genel çatlaklardan korkuyorum kilo almaktan dolayı olan. Ben alıp verdim de normalde de olmuştu. Sadece bacakta 8 +3 benimki başlıyım mı kullanmaya canım
Aysenozturk007 Akty0753 canım yorumlarını vs okudum herkes cok iyi diyordu ama ben çok kilo aldım diye genede çatladım
Enguzelhediym Akty0753 29da çatladı benim birdaha olmadı 32deyim şuan. Ama devamı gelecek belli. Yağ sürmeyi ihmal etmeyin
Meriwa Akty0753 sadece karın çatlamıyor çünkü bütün vücut geriliyo ondan tüm vücut yağlan kremlen bolda su iç tamam
Aygul01 Akty0753 çatlamak için erken zaten ortalama 30 haftadan sonra başlıyor. Ve yapınla alakalı. Ne sursende catlayacagin varsada catliyorsun. Sadece hasarı azaltabilirsin belki. Ben 35 haftalık çatlamadım çünkü benim cildim esnek bir cilt bunu bildigim için kullanmadım. Ama son haftada supriz olur mu bilmiyorum 😊
Nur-Atay Selamlarr, ben 16. Haftamda başladım. Bir gün lierac bir gün hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Kaşıntım oluyor ara ara ama herhangi bir çatlak belirtisi yok çok şükür.