Akty0753 Kizlarrr merhaba🌼 Hamilelginde catlak yasayan arkadaşlar nezamn başladı ne kullandınız nezamn önlem alınması gerekir ben 22+1 haftaligim catlagim yok henuz ama karnim buyuk baya simdiden yag falan kullansammı tecrübeli anneler bilgilerinizi bekliyorum🧡
Zehra2604 Akty0753 ben 10. Haftalarda başlamıştım hemen, şimdi 33. Haftamdayım daha yok, ama kaşınmaya başladı karnım, inşallah olmaz bu saatten sonra da
gzmdnz35 Akty0753 çatlamadan önce kullanmaya başlamalısın , çatladıktan sonra değil bir de çatlama çoğu zaman kişinin bünyesine göre değişiyor son hafta bile çatlayan oluyor umarım çatlamazsın 🥰🙏🏻 Kantaron yağı öneririm
Meriwa Akty0753 ben hamile kalmadan önceden beri kremleniyorum vücut nemlendiricisiyle 31 deyim şükür hiç bişey olmadı doktorum da genetik orana bağlı demişti bol su için nemlendirin tün vücuduzu sadece karnınızı yapmayın yani göğüs bacak baldır basen komple
ElifOncul Ben ilk günden beri kullanıyorum olmasın diye sürmeniz lazım zaten çatlak önleyici adı üstünde☺️
Akty0753 Meriwa bnde bebek yagi suruyorum komple vucuduma hemde karnima ama surekli degil yani bu dan sonra surekli surim vucudumda kuru degil cok sukur ama karnima devamli surim
Akty0753 DilekBodurr demekki degisiyo haftadan haftaya krem yag falan kullanmaya baslayin daha fazla catlamasin
Hilalse Akty0753 ben hiç bişey kullanmadım 36 haftadayım hiç çatlağım yok ama doğumdan sonra çatlak olur diyolar bilemedim bence genetik bişey bu çatlak meselesi hindistan cevizi yağı zeytin yağı bebe yağı falan duymuştum dene istersen canım
Akty0753 Hilalse bebek yagi sürüyorum ama surekli degil yani neyse kullanim bundan sonra surekli tesekkur ederim😊😊
Elifffnaz Akty0753 bende 4 aydan beri kakao yağı, badem yağı, zeytinyağı kullandım. Şuan 37+2 haftadayım çok şükür daha çatlak yok inşaallah da olmaz bu saatten sonra
yusra-60 Akty0753 bende bebek yağı sürüyorum ama tüylenme yaptı bebek yağı tüyleri besliyormuş bende başka bir şey arayışındayım doktora gittiğim zaman soracağım bakalım
Aysenozturk007 Akty0753 canım yorumlarını vs okudum herkes cok iyi diyordu ama ben çok kilo aldım diye genede çatladım
Meriwa Akty0753 sadece karın çatlamıyor çünkü bütün vücut geriliyo ondan tüm vücut yağlan kremlen bolda su iç tamam
Ozgee11 Akty0753 karnım pek catlamadi bacaklarım daha çok çatladı , göğüslerim de. Sadece karın olarak düşünmeyin
ozlem48gs Önemli olan nemli tutmak ne kullandığın çok sorun değil ☺️ Badem , bebe yağı , vazelin kullandım 37+3 deyim çatlamadım . Hiçbir hamile çatlamasın ❤️❤️❤️
_mucizem_ Akty0753 ben 11 12. Haftalarda başladım kullanmaya 36 hafta olduk şükür yok çatlağım. Lierac + bebek yağı kullandım. Ama ilk başlarda 1 ay aktardan karışım yaptırmıştım onu sürmüştüm