KardelenYB bir diş hekimi olarak yazıyorum önceden kanallaysa ilk seansta dahil değilse de sadece ilk seansta anestezi olur sonraki seanslarda zaten sınır olmadığı için anestezi uygulanmaz var olan enfeksiyon bebek için zararlıdır kesinlikle tedavinizi yaptırın korkmanıza gerek yok hiç bir sıkıntı olmaz yazarlıkla tedavinizi yaptırabilirsiniz geçmiş olsun camim