Arkadaşlar dişime ya kanal ya çekecegız dediler 20+2 günlük hamileyim antiboyptık verdiler yarım yarım kullanıyorum doktorum onay verdi bişi olmayacak diye dişçim de ona göre işlem yapacak ama ben hala kararsızım beş gün kullanacağım antibiyotıgı cuma günü ısleme alınacak sizce ne yapmam lazım kanal 2. Kanal olacak aynı bölgeye 2 3 defa gelmen lazım dedi Buda anestezi demek tamam hamieller için farklı uygulanıyor ama bilemiyorum ya ☹️ Yaşayan var mı ?