Ben çok çok uzun süre kullandım arada baş dönmesi mide bulantısı yapabilir bende tansiyon düşüklüğü yapardı bazen ama kısa süreli. Birde ilacı aldıktan sonra akinti tarzı bisey geliyor ona dikkat et orda ıslak olduğu için mantara çevirebiliyordu kuru tutmaya çalış.