20+3 üm ve benimde el ayak şişmelerim oluyor doktorum tuzu kes tuzdan diyor lakin öyle abartacak tuz asla kullanmam… bel ve sırt ağrım çok fazla 3 litreye yakin su icmeme rağmen gecmeyen enfeksiyonum var… bende bu hafta detayliya girmeyi planliyorum çünkü doktorum kızımın sol böbreği biraz büyük deyince tedirgin oldum