Ehnr Kızlar nasıl gidiyor ya benim oğluşum 3 4 gündür durgun biraz çok hareket etmiyor normalde içimde boks maçı yapıyordu sanırım sıcaktan.Benim ayaklarım şişiyor geceleri sizde durumlar nee
1Anne_ Ehnr popoma kramp giriyor😂😂 şuana kadar çok rahattım dünden beri yürürken kramp derdi çıktı başıma gece uyurken de çok rahatsız etti bide hayırlısı ile dogumumu yaparsam ilk isim belimi kütür kütür çıtlatmak 🤣 çok ihtiyacım var
Gmsy1 Ehnr benim oğluşum da bi kaç gün hareketsiz kaldı özüne döndü çok şükür 😃varlığını hissetmek muazzam 💙 onun dışında kramp mahvediyor yauw
Mihrimah41 Ehnr uykular rahatsızlaşmaya başladı. Çok hareketli maşallah hiç durmuyo. İnşallah uykucu bi şirin olur yoksa işim zor 😁
Ehnr 1Anne_ kız hala yatabiliyon mü sen benim göbek izin vermiyor ama zararlı diye biliyorum kaç haftalıksin sakın yatma yüz üstü Allah korusun
1Anne_ durununannesii 😂 ben 25+3 haftaligim ekim annesi mi eylül annesi mi olucam onu da bilmiyorum 🤣2 ekim görünüyor doğum günü ama kız çocukları 10 gün erken doğar diyorlar öyle olursa eylül annesi olurm🥰
dlkgndgn10 Bende bir kaç gündür çok yorgunum. Sürekli yarasım geliyor. Hateketleri benimde azaldı oğluşun. Sıcaktandır 💙
ecembugra53 dlkgndgn10 cok yorgun olduğun zaman hareketleri kısıtlanıyor dinlendiğinde hareketlenir canım çikolata ye sol una yat 😊
ecembugra53 Ehnr ben de agrılar kasılma oluyor ama doktorum rahim genişlediği için normal geciyor 😊 iyi gidiyor cok şükür bi sorununuz yok elhamdulillah 😊
rameade55 Ehnr ben henüz cinsiyeti öğrenemeyen bi ekim annesiyim😂doktor tahminen dedi kesin demeyince çok meraklı geçiyor günler geceleri ayaklarım şişiyor benimde dün baçaklarımı duvara yaslamıştım nasıl dinlendirdiyse öyle uyumuş kalmışım 😂 bazen halsiz bazen bol kusmalı ama çok meraklı geçiyor benim 😂
ecembugra53 dlkgndgn10 😂😂 yok canım ya o yalan be Yok öyle bişeu ben hiç tatlı sevmem hep ekşi yiyom erkek bebiş hamişim bende Ya 😂😂 hep yalan onlar hereeeep😂😂😂
Tatlisannedilekk Ehnr 25+0 olduk oğlumla👶🏻 hâlâ kusuyorum, sırt bel ağrısı beni mafediyor, çok çabuk yoruluyorum, sıcaklar çok bunaltıyor🥵 sürekli tatlı istiyor canım oburcuk oldum resmen🤭