_mucizem_ Mucizelerim2020 ton balığının içinde yüksek civa var canım ama omega da çok fazla. Aşırıya kaçmamak kaydı ile yenebilir canım ben 36 haftalığım 3 kutu felan yedim bu zamana kadar zararını görmedim çok şükür
MinnakLiva Mucizelerim2020 ben her hafta değil ama arada bi ikili üçlü paketler alıyorum haftada bi tane yiyorum, maksat balık yemiş olayım diye ☺️
buseyusuf27 Mucizelerim2020 bende salataya koyup yıyorum cok sukur bır skntı olmadı herseyden kacınırsak ohooo bır soz var sakınan goze cöp batarmıs derler oyuzden ben canım ne ısterse yedım seftalı tüylü diye kayınvalıdem yeme cocuk tüylü olur dedı ben ınanmyorm valla soyup soyup yıyorum 😁 eskıden analarımız zamanında boyle seyler mı varmıs ben ılac bıle kullanmyorm cok şükür yeterkı yedıklerıme dıkkat edeyım 🤲🏻🙋🏼♀️
Aynurdogru Mucizelerim2020 canim bende yedim hepi topu iki kere yemisimdir hicde bisey olmadi doktorda bi sakinca görmedi asiriya kacmadigin sürece bisey olmaz yani
Marazin_annesi Mucizelerim2020 evet a 101 den aliorum haftada bir iki kere alıp yiyorum ye bebeğe iyi gelio
mine-s Ben de YouTube de ton balığı yiyin ama konserve olanı değil diye izlemiştim. Poşetli olanlar da var. Konserve olan hiçbir şeyi yemeyin diyorlar yani metal konserve, cam değil.