Miranmiray Doğumlar 40+0 da olmak zorunda değil. Her kadının genel doğum miadı başkadır. Teyzemin 4 doğumu var 1i erken, diğer 3ü hep 37li haftalar.
Benim 4 doğumum var 1i erken. Diğer 3ü 41+3, 41+5,42+6
evet beklemek zor ama sancım geldi anlamadım da zaten kendi ağrılarım adet ağrısı gibiydi. Evde çektim, sıklaşınca gittim. Sık sık tabi kontrol oldum. Hastanede doğum sürecim de birinde doğumhaneye girmemle doğurdum, diğerinde 45dk filan sürdü.
Stres yapma elbet doğacak 😊
Suni sancı tecrübem de var son doğumum riskliydi.Sancım vardı ben hissetmiyordum.Bebeğim de tam inmemişti.Onda 3 gün suni de aldım normal insin diye ama yerleşemedi sezaryen oldum.