Miranmiray ben bu saydığınız hiç birşeye inanmıyorum açıkçası vücudun bir biyolojik saati ve fizyolojiniz neye be hangi zamana uygunsa doğum o şekilde başlıyor doktorlar bile tıbbi yaklaşımda bulunup bazen doğumu başlatamıyorlar o yüzden zorlayıp kafaya takmamak lazım bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelir bende 36+3 teyim ve asla düşğnmüyorum ne zaman diye ki şikayetlerim olmasına rağmen lütfen vücudunuza bırakın o karar versin iyi doğumlar sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏🏻