EliffCandan derinozkaya Allah’ın isimleri bebeğe konulmamalı ağır gelir Allah’a özgü bir özellik insana koyulmaz tavsiye etmem Canım ancak balona Abdul gelirse olabiliyor yani Allah’ın kulu
derinozkaya EliffCandan katılıyorum canım agır gelir derler koyanlar var hemde cok ama ben iki isimle koymayı düsündüm. zaten kızım olacak konu kapandı 🥰
Mmunvvr Mommy2b bende öyle düşünuyorum sakin bi isim olmali yanina diye teşekkur ederim güzel isimler 🙏
Mmunvvr EsmaAsena ömer asaf herkes öyle bırakiyor ya oyle birakmayi düşunmüyorum cevremde de var ömer asaf 😊
Ayzeyyo 11 haftalığız erkek olursa eşim Hamza istiyor. 1 kızım var ismi Zeynep eğer yine kızım olursa Zeren düşünüyoruz bakalım nasip sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişleri🤰🏻🤗🥰