Nisam21 Yasin cinsiyet erkek benım 20 haftalık hamıleyım ısım buyuk ihtimalle serdar Kaan dusunuyoruz❤️
derinozkaya Yasin benim erkek olursa esmaül hüsnadan Batın koyacaktım ❤️ tabi demirle aslan arası gidip gelmiştim ama derdim kalktı kızım olacak adı Dünya 🌎🧿
Neslihankk Yasin Bizimde 2. Paşamız geliyo 4 yaşındaki oğlumun ismi Miraç minik civcivin ismi Baybars olucak 💙🙏
EliffCandan derinozkaya Allah’ın isimleri bebeğe konulmamalı ağır gelir Allah’a özgü bir özellik insana koyulmaz tavsiye etmem Canım ancak balona Abdul gelirse olabiliyor yani Allah’ın kulu
EsraUmt Yasin hahahah Güzel isimler gelmeyin sebebi ise Eşimin adı Uğur soyadımız Umut eğer öyle olmasaydı ben de oğlunda o isimleri düşünürdüm şimdilik Kerem sıcak geliyor bize
Naren1 Yasin Ertürk ve Dağhan arasındayız ama konuşurken oğluşumla dağhan çıkıyor hep sanırım Dağhan olcak☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
derinozkaya Kadiss koyuluyor canım yalnız basına koymayın derler genelde ama Metin, Latif, Fettah, Kerim, Samed ve dahası hep var bildigimiz isimlerden.. 🙏🏻
Mmunvvr Yasin ömer düşünüyorum yanina yakişacak ikinci bi isim olabilir de olmayabilir de kararsizim tek isim ki citf isim mi birakayim
Mmunvvr EsmaAsena ömer asaf herkes öyle bırakiyor ya oyle birakmayi düşunmüyorum cevremde de var ömer asaf 😊
Mmunvvr Mommy2b bende öyle düşünuyorum sakin bi isim olmali yanina diye teşekkur ederim güzel isimler 🙏