Sanslikedi17 Merhaba arkadaşlar karından ultrasonda kesesi gözüküp bebeği göremeyen ama alttan bakıldığında bebeğin kalp atışlarını bile duyan oldu mu? Bu ne anlama gelir bilen varmı?
Kuzeymiraa Sanslikedi17 benimde kese gözüküyordu kalp atışı yoktu vajinal ile duydum meğerse rahmim tersmiş 🤷🏻♀️ Ama sorun yok ikinci gittiğinizde karından görürsünüz benim öyle olmuştu 6+6 da duymuştum kalp atışını vajinal ile
Kiwi12 Sanslikedi17 benim adetime göre uyusmamisti tekrar test yaptı düşük çıktı sayı. Ultrasondan baktı karından görünmedi dış gebelik olabilir dedi. Alttan muayene etti keseyi gördü sadece 5+4cikti hafta 1hafta 3gun sonra gittim kalp atışı duyuldu karından baktiginda
Gldn7 Sanslikedi17 canım bnde kese gördm kalp atsı yoktu karından baktı dr baya bi sonra altan bakınca şükür duyduk kalp atısınu küçükmüş ondan dedi suan 29olucaz nasipse😍😍
Eylul9235 Bebeğin daha çok küçük olduğu anlamına gelir 😅 bende aynı alttan muayene ile kalp atışını ve keseyi gördüm. ☺️
Eylul9235 Sanslikedi17 8. Haftada kanamam oldu benim ona rağmen alttan muayene ile baktılar kalp atışına canım ☺️ O yüzden çok normal
Myssr Sanslikedi17 bazen değişiklik gosteriyo doktor bi sıkıntı yok dediyse uzulmeyin bi de cihazdan da olabilir ozele gittim net bebegi gordum sonra devleti gordum doktor bile zor gordu
minikmevaninannesi Sanslikedi17 benim 6+5te karindan ultrasonla kese boş görünüyordu. 7+2 de vajinal ultrason ile göründü hamd olsun.
Kuzeymiraa Sanslikedi17 kötü bir şey değil endişelenmeyin şuan 30 haftalığım bebeğinizin kalbi atıyor öyle düşünün
Sanslikedi17 Eylul9235 pıhtılaşma sorunumun olduğunuda öğrenip bir şok geçirdim de cuma günü bebekde görünmeyince yukardan dedim gelişmiyor filan herhalde
Eylul9235 Sanslikedi17 yok yok merak etmeyin siz. Pıhtılaşma sorununun da tedavisi var çok şükür umarım sağlıklı bir gebelik süreciniz olurkucağınıza sağlıkla alırsınız ☺️ 🙏🏻🌸
Zeynep_cagdas Sanslikedi17 canım pıhtılaşma olduğunu nasıl anladılar, gebelik öncesinde mi test oldun yoksa daha yeni mi test yaptılar. Hangi testle öğrendin?