semasnky anladım canım. Şöyle söyliyim benim test sonuçlarım çıkmadan bile doktorum kayıplarda tekrar yaşamamak adına önlrm amaçlı başlıyoruz bir zararı yok corapsine başlattı hemen. Sonuçlardan sonrada söylediği hamilelik gerçekleşince iğneye başlayacakmışım ben de. Rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah. Tez vakitte güzel haberler alman, almamız dileğiyle🙏