semasnky 📍Kromozom analizi yaptırdınız mı ? Biz ta ilk kaybımızda yaptırmıştık. Gebelik kayıplarında pıhtılaşma faktörü bir kısmını oluşturur. Birden fazla neden var önemli olan hangisinden dolayı olduğunu bulup gebeliği öyle planlamam yoksa aynı acıyı yaşamak kaçınılmaz son olur. Nacizane tavsiyem aynı acıyı yaşamış birisi olarak gerekli araştırmayı yapıp öyle gebelik planlayın. Bize doktorumuz bu şekilde söylemişti ve çok şükür sebepleri bulduktan sonra onlara yönelik tedavi ile kucağıma alabildik yavrumuzu.