Ben de Perşembe günü şimal sezaryen doğum yapacağım kızlar, Allah hepimizi kurtarsin, cesaretimi topladım, korkmayın bence çok araştırdım okudum, ameliyattan sonra ne kadar yururseniz o kadar hizli iyilesirsiniz diyorlar.. ben de korkuyordum ama şu an nedense sakinim 🥰🥰🙏🙏