DBaybars Kızlar yarın doğum yapıyorummm burda benimle aynı gün doğum yapacak olanlarınız vardı nereye kayboldunuz heyecan var mı nasıl hissediyosunuz ben çoook heyecanlıyımmm 🥶
musti28 DBaybars benim doktorum da yarın çağırdı alalım Bebişi diye ama korkuyorum sezeryan dan hiç bir bilgim de yok o yüzden emin değilim 🤦♀️Hayırla kurtul inşallah canım sağlıkla
derinozkaya DBaybars ayyy sıra sende miii 🥰🥰🥰🥰🥰 kız heyecan tavan desene ben bile heyecanlandım seni burdan biliyorum bende sezaryenim spinal olucam epidural daha iyi diyorlar ikisinide olanlar ama Allah büyük öyle yada böyle yarında bitecek dua et bolbol abdestini all ay yerine ben heyecanlandım 😹😬😬
derinozkaya DBaybars yanına kayısı hoşafı al mutlaka gazın icin tuvaletin icin depend aldın mı zaten paniklenirsen sakinleştiriyolar ay hadi darısı bana az kaldı 🤲🏻❤️
DBaybars musti28 Sağol canım inşallah 🙏 bende çok araştırdım okudum herkesin doğum hikayesini o yüzden çok korkuyorum 😁 ama kaçış yok mecbur doğurucaz spinal olucam ben. Sen yarın doğum yapacak mısın yani canım? Doktor neden alalım dedi gelmiyor mu kendisi inatçı 😊
musti28 DBaybars başı biraz büyük teyzesi benim tospiğin açılmam bir cm bile yok zaten olsada başı büyük olduğu için zor diyor doktorum
DBaybars derinozkaya Aldım canım hepsini hoşafıda annem halletti sağolsun 😁 evettt sorma valla sıra bana geldi hiç gelmeyecek gibiydi halbuki…😂 İnşallah güzel geçer doğum hikayemi hemen yazmaya çalışıcam buraya iyi olursam 🥰 senin ne kadar kaldı kuzum aramızda çok zaman yoktu diye hatırlıyorum
derinozkaya DBaybars ohh sanslısın valla ah canım anneler 💕 benim 54 günüm kaldı daha ama bende heyecan hergün aynı 😬 insAllah cok güzel gecicek ameliyattan hic korkma 🤲🏻 benim hobilerimden biri ameliyattır 😹 benim tek korkum el kadar seyle ömrüm nasıl gececek 🤔 herkes farklı tabi allah sağ salim kucagına aldırsın güzel hikayen icin burda olacağım zafer sırası sende annecik! ❤️
DBaybars derinozkaya O 54 gün su gibi geçicek valla bi bakmışsın doğuma hazırlanıyosun 🙈 güzel dileklerin için sağol canım benim çok güldürdün beni 😂 ben ameliyat anından korkmaktan asıl korkmam gereken şeyleri atlamışım sen söyleyince farkettim o minicik şeyi bakıp büyütmesi var bide 🥶 Allah gücünü verir hepsinin hepimize inşallah 🙏💕
derinozkaya DBaybars düsünme sen simdi onu en azından bana öyle diyorlar rabbim dogarken yazmıs kaderimizi 🤲🏻 benimde postumu okursun insAllah bebişin manzaranken 🥰🧿
Dilarailhan Yarın 1 de sezeryanim var benimde vallahi nasıl olacak bilmiyorum bütün duygular karışık, sağ saglim biter çıkarız odamıza inşallah. Bebişlerimizle güzel güzel vakitleri geçiririz. Az ağrılı bol gazlı çok mutlu günlerimiz olsun 😍🥺
DBaybars Dilarailhan Amin canım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏 bende 11 gibi doğuma alınıcam 😊 ahahah evet en önemlisi bol gazlı geçsin doğum sonramız 😬
DBaybars derinozkaya Kesinlikle doğru söylüyosun canım o yüzden yapacak tek şey pozitif olmak sanırım, inşallah okurum sabırsızlıkla beklicem o günü 💕🙏
DBaybars BusraDevlet83 Angell9453 Essraanil Bebek_uraz GokAnne musti28 derinozkaya Doğurdum ben kızlarrr 😊 ameliyat anı hiç korkulacak birşey değilmiş içiniz çok rahat olsun, rahim toparlayıcı serum çok ağrı yaptı bana o kadar, o da adet sancısının biraz daha şiddetlisi ama benim adet sancılarım çok hafif olduğu için alışkın değilim bu sancı eminim çoğu insana sinek vızıltısı gelir yani, henüz ayağa kalkmadım kalkınca bakalım neler olucak, iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim hanımlar darısı başınıza ❤❤
Kubs DBaybars ay ben benn 🤩 kendimi bi garip hissediyorum heyecan mı desem tedirginlik mi desem bilemedim. Allahım neler oluyor diyorum bazen sanki başkasının bebeği doğacak, bende bi aksilik var ama çözemedim şokta mıyım neyim 😅
DBaybars Kubs Evettt bende öyleyim ne hissettiğimi de hiç bilmiyorum heyecanlımıyım yoksa korku mu bu hissettiğim hiçbir fikrim yok kendi çocuğum doğacakmış gibi bile hissetmiyorum ama bazen kendi çocuğum oluyor anne oluyorum diye düşünüyorum düşüncesi bile gözyaşlarına boğmaya yetiyoo 😂 bence de şoktayız başka açıklaması yok 😂 Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin canım inşallah kolay geçer 🙏
Kubs DBaybars gerçekten bende henüz idrak edemiyorum durumu 😞 dedim heralde bende problem var annelik yüklenemiyor😅 aminn inşallah hepimizin kolayca olsun saplıkla bitsin her şey 🙏🏻 Allah hepimizin yardımcısı olsun
DBaybars Kubs Bence yarın yüklenmiş olucak o annelik %100 olarak 😁 şuan heyecan ve panikten anlayamıyoruz ne hissettiğimizi sadece ama anne oluyoruzz 🥳😊