Anne18 canım seni bir süredir görüyorum inşallah bi an önce hamile kalırsın 🤗 aynı postu ben de açacaktım benim de 5 gün gecikti ve akıntı dışında hiçbir belirtim yok. Inşallah hayırlısıyla hamile kalabiliriz. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bir evladım var 9 yaşında ama 7 yıldır bende istiyorum ikinci çocuğu rabbim nasip etmedi. Çok yorucu bi süreç inşallah tez vakitte hamile kalırsın 😊