Hatice1834 anladım yine de eczaciya sor doktora da sorabilirsi en gidene kdr eczaciya da sorabilirsiniz ilk defa duydum genelde bi tanede 400.mg oluyo kullandığım butun haplarda tek hapta 400 mg vardi ama bana doktorum folidoce olcak dedi mesela folbiol veya baskasi olmicak dedi