Bn de 2 düşük yaptım. Çocukluğumdan beri süt ve süt ürünlerinin hiç birini tüketmedim .hamıle kaldığımda da yiyemedim psikoljik benimki .yarın bi gün yine hamile kaldığımda yıyemezsem diye kafama takıyorum. Hamilelikte çok önemli yoğurt peynir diyorlar. Bunlar yerine başka ne yiyebilrim? Benim gbı süt ürünü yemeyip sağlıklı doğum yapan var mı