Süt insan gelişimini baltalayan bir besindir. Süt içmiyorsunuz diye rahatsız olmanıza gerek yok daha güzellerini tuketiyormussunuz ben de süt tüketmiyorum ve senelerce hic içmedim süt ancak hamileyken içtim çünkü canim çekti ve suanda kansızlık oluştu bıraktım. Dogumdan sonra da içeceğini sanmıyorum benimki hamilelik kaynaklı bir can cekmesiydi🤗 sindirim sorunları ve mide sorunları yaşanıyor zaten hamileyken icmemeniz daha iyi tabi. Sadece google da basit bir aramayla bile sütun zararlarını görebilirsiniz.