Mommmmmmm +3 proteinle 2 sene önce doğum yaptım benim doktorum kendiminde riskli olduğumu söylemişti saat başı tansiyon ölçmemi istemişti o şişlikte spinalden değil magnezyum içince geçiyor canım bende doğuma girmeden bişey yoktu doğumdan çıkınca ödemden ayaklarımı tanıyamadım spinalden olsa daha önce 2 kere farklı Bi ameliyat oldum onda hiç biyerim şişmemişti