Mommmmmmm öncelikle Mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın
Rabbim hem size hem bebeğinize şifa versin inşaAllah yaşıyor olmasına çok sevindim. Ben geçen sene 16 mart gecesi acil sezeryana alındım benim tansiyonum büyük 15-16 küçük 10-11-12 olmuştu. Benim de sizin gibi hamilelik boyumca hiç birşeyim yoktu son bir hafta geceleri iki göğsümün ortası biraz altında biraz ağrı olmuştu ilk gün hafifdi ikinci ikinci biraz şiddetlendi üçüncü gün daha şiddietli derken son gün çok ağrıdı gece hiç uyumadım ve bende protein kaçağı vardı ağrım olduğunda tuvaletten çıkamadım ve yüzüm gözüm ellerin ayaklarım bütün vücudum şişmişti. 3 gün reanimasyon da yattım 2 gün normal odada yattım normal odaya geçince 2 ünite kan verdiler reanimasyon da çok ilaç verdiler ve daha çok şiştim eve çıktığım da çok kötüydüm ne zaman vücudum normale döndü hiç hatırlamıyorum zaten o zaman ki derdim ödem değim kaybettiğim oğlum idi